Seminārs - NO SKICES LĪDZ VITRĪNAI: DIZAINA DARBI, KO PĒRK

Visi interesenti aicināti uz online semināru, kas norisināsies 27. jūnijā 10.00 – 15.30 MS Teams platformā pedagogu profesionālās kompetences pilnveidei, 6 akadēmiskās stundas.
Pēc semināra uz norādīto e pasta adresi tiks nosūtīts elektroniski parakstīts sertifikāts.

Lektori: Elīna Berklava, dizaina veikala M50 īpašniece un dibinātāja, Irēna Andrejeva un Klāra Grunšteina, zīmola “IIDZIIBA” radītājas, Māra Viška, māksliniece un dizainere, zīmols "Lucky Me".

Semināra mērķauditorija
Profesionālās kompetences pilnveides programmas mērķauditorija ir profesionālās vidējās izglītības iestāžu pedagogi, kuri ir iesaistīti izglītības programmu “Produktu dizains”, “Apģērbu dizains”, “Komunikācijas dizains” īstenošanā un vēlas padziļināt izpratni par aktualitātēm profesionālās izglītības jomā.

Mērķis
Pilnveidot profesionālās vidējās izglītības iestāžu pedagogu kompetenci izglītības programmu “Produktu dizains”, “Apģērbu dizains”, “Komunikācijas dizains” īstenošanā, savstarpēji daloties pieredzē par mācību procesu. Stiprināt izpratni par jēgpilnu sadarbību ar veikala īpašniekiem, radot dizainera un veikala kopējo vērtību. Nodot izglītojamajiem mācību procesā reālas nozares sadarbības principus. Uzzināt, kā veidot vizuāli un konceptuāli spēcīgus apģērbu dizainus un izstrādāt stratēģiju to pārdošanai sadarbībā ar dizaina veikaliem vai tiešsaistes platformām.

Semināra programmas saturs:
Semināra pirmajā daļā - dizaina veikala “M50” īpašnieces Elīnas Berklavas prezentācija. Tēmas: kāpēc veikalam ir svarīgi sadarboties ar dizaineriem, ekskluzivitāte - stāsts un kvalitāte, lā tiek izvēlēti zīmoli un produkti, T-krekls kā redzams piemērs – mazs produkts ar lielu potenciālu.
Otrajā daļā mākslinieču un dizaineru Irēnas Andrejevas un Klāras Grunšteinas zīmola “IIDZIIBA” pieredzes stāsti: par to, kā radās “IIDZIIBA” T-kreklu dizains, kā sākt sadarbību ar veikalu (M50) un “online mārketings”, ko nozīmē izturēt ilgtermiņa interesei par dizainu, eksperimentēšana ar dizainu, druku, auditoriju.
Trešajā daļā - Māras Viškas, zīmola “Lucky Me” stāsts par  sietspiedes pieredzi, apģērbu zīmola tapšanu, apģērba personalizācijas metodēm, kombinējot apdruku ar izšūšanu, kolāžu un brīvrokas apdruku, kā arī ieteikumi izglītojamo darbu uzdevumiem.

Turpinājumā dalībnieku grupas darbs: Izveido savu T-krekla ideju un pārdošanas stratēģiju, to prezentēšana, kā arī izvērtēšana.
Noslēgumā kopīga diskusija: Kā šo procesu ieviest mācību darbā?


Pieteikšanās:

https://forms.gle/eVmFdALHzmafwDvu8